wtorek, 10 grudnia 2013

IEC 2014 rozpoczyna się w Wielkiej Brytanii


W Wielkiej Brytanii rusza w czwartek program International Experience Canada. W 2014 roku Anglikom przysługuje aż 5350 miejsc! 1 z 3 etapów rozpocznie się w najbliższy czwartek, 12 grudnia. Co ciekawe, obywatele brytyjscy mają prawo uczestniczyć w programie aż dwukrotnie, za każdym razem do 12 miesięcy.

Poza podziałem na etapy, sposób aplikowania nie zmienił się i przedstawia się następująco:

Aplikowanie za pośrednictwem konta Kompass:
Krok 1: Założyć konto IEC Kompass
Krok 2: Przygotować i zeskanować wymagane dokumenty
Krok 3: Wypełnić i złożyć wniosek
Po otrzymaniu IEC Conditional Acceptance Letter można utworzyć konto myCIC, aby rozpocząć starania o pozwolenie na pracę.

Na stronie Ambasady kanadyjskiej w Wielkiej Brytanii widnieje również następująca informacja:
Bądź przygotowany w dniu otwarcia. W niektórych krajach IEC jest tak popularny, że przyznany limit miejsc rozchodzi się w mniej niż 30 minut. Najlepszym rozwiązaniem jest być przygotowanym jeszcze przed otwarciem systemu. 

Tak więc, moi Drodzy, nie pozostaje nic innego jak być przygotowanym. Nie znasz dnia, ani godziny. Czuj czuj czuwaj!

6 komentarzy:

  1. Hej :) Grecja ,Niemcy , Litwa , Wielka Brytania. hmmm możliwe że i w Polsce w tym roku się pojawi ten program a najpóźniej na początku stycznia jak myślisz PAUZA ? :) . Ale chyba nic sie nie zmieniło codo tamtego roku wyczytałaś coś?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że IEC2014 też ruszy w Polsce wcześniej. W zeszłym roku trzeba było czekać, aż do 18 lutego. Procedury w innych krajach "na oko" raczej wyglądają tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku była jakaś informacja wcześniej na stronie ambasady kiedy ruszy program?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było konkretnej daty, więc trzeba było być cały czas w gotowości.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo takie informacje to się wszystkim przydadzą jeżeli to czytają hi hi :) . Te oczekiwanie jest najgorsze :P. Gdzieś wyczytałem na forum że aganecje które sie zajmują załatwianiem wiz wiedzą 2 godziny wcześniej kiedy program ruszy hmm.. prawda to :p ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie sądzę, żeby to była prawda z tymi agencjami. Mam małą wskazówkę. Jeśli już sprawdzasz na stronie ambasady czy program ruszył, patrz zawsze na samym dole strony, kiedy była ostatnia aktualizacja. Ja już od tego wchodzenia codziennie po kilkanaście razy dostawałam oczopląsu i zerkanie na ostatnią aktualizację, bardzo mi pomagało. Po tym wiedziałam, czy mam się wczytywać w całość, czy nie.

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...